gizzzy35 Mehtap_ali Ben doğum yaptım. Zaten testte yaptırmamıştım detaylı iyiydi. Pazartesi doğumum oldu bir sorun yok çok şükür. Bunlar sadece tarama testi kesin tanı değil. Canınızı sıkmayın 🙏 Dualarım sizinle.
Mehtap_ali gizzzy35 teşekkkür ederim allahım analı babalı büyütsün inşallah bebeğinizi sağlıkla 🙏bende inşallah sağlıkla alırım kucağıma çok istiyorum 😞