Doktorum 4lü tarama istedi . Üstelik 2 Li tarama risksiz çıkmışken 😠 istemesek de bi şekilde ikna olduk (edildik). Sonuçta bizden daha bilgili dedik . Risk faktörü alt sınırı 250:1 miş bizimki 114:1 çıkmış . Yani 250:2,19 filan tekabül ediyor . Amniyaosentez ya da yurtdışına kan tarama testi önerdi. doktorların çoğu 2 Li normal çıkınca 3 lü 4 lü ye gerek yok diyor açık açık. Ve birde 15+2 de yaptı bu testi . Ama 16-22 haftalar arası yapılıyor yazıyor nette filan . Belkide bu yüzden risk Farklı çıktı tam haftasında olmadığım için . Zaten çok pahalı bir hastane. Bu etkenleri göz önünde bulundurunca açıkçası sinir olduk doktor değiştirmeyi düşünüyoruz.siz olsanız ne yapardınız ?