Sbdbdbsh Kızlar sezeyan tarihi 8 Kasım olan kimler bugün baya sancım vardı doktorum iğne hap verdi 18 güne kadar kullanıcam hayırlısıyla 8 kasımda kavusucam
Selingg Sbdbdbsh kaç haftalıkken s zertabı yapmış oluyorsunuz.benim bebeğimin gelişimi 1 hafta ileri son adet tarihine göre mi sezeryanla bebeği alıyorlar,gelişime görrmi,benim doktorum 39. Haftayı görmeden alırız dedi
Delicesareti Sbdbdbsh bende 35+4 üm size geç verilmiş gibi geldi bana sezeryan gününüz kaçıncı haftaya geliyo Doğum
Sbdbdbsh Ser_Bus_11 evet canım 8 Kasım benim eğer sende alırsan sana da 10 13 falan verir gibime geliyor
Delicesareti Sbdbdbsh çok geç değil mi ya o zamana kadar kanala girerse kendi sancılarınız başlarsa burda okuduğuma göre 38.haftalarda alıyolar bebekleri
Sbdbdbsh Delicesareti Valla canım bugün geldim doktordan sancılarım baya vardı sancıları kesmek için ilaç iğne verdi o günüme kadar kullanıcam dhaa küçük dedi Kuveze girir ondan
Sbdbdbsh Delicesareti Zateb sancin tutarsa hemen gel dedi suyun falan gelir dedi öyle olursa hayırlısı canım