AzenurOuz benim bebek hep sol tarafta kızım olacak 😍 ama bence sağ sol meselesi değil cinsiyet tahmini için... Şöyle bir 4 5 aylık olun karnını sivriyse erkek yayvan sa kız oluyo genelde... Bide kızlar annenin güzelliğini alır derler ama ben aksine arkadaslariman guzellestigime dair söylemler aliyorum😊😊😎 bugün ultason girdim yine kız dedi doktor ve hiç bir belirti yön erkek olduğuna dair