Benimde ikinci çocuğumda sabah namazıyla Nisan geldi ama geceden sancım başladı gitmedim doktora ikinci olunca daha tecrübeli oluyorsun.Banyo yaptım abdest aldım yattım tekrar sabah dokuz da gittim hastaneye saat birde epidural normalle doğum yaptım 5 cm açılmam vardı hast gittiğimde