Ecrininannesiii Hanımlar 37 +5 günlük gebeyim 5 gün önce felan nişan geldi sarımsı renkte biraz önce de lavoboya girdim bu sefer hafif kanlı pembemsi geldi büyük abdestte ve kasıklarımda bı baskı hissediyorum sizce doğum ne zaman olur ?
Aselinkooo Ecrininannesiii sancılarının gelmesini bkle canım. Karnım alt tarafı böyle karıncalar gibi oluyor ara ara sancı vuruyor adet ağrısı gibi zamanla artıyor şiddeti ve sıklığı.
Caglarass Ecrininannesiii Nişandan 4 5 saat sonra suyum gelmişti benim. Sende hazırlıklı ol bence çok yakın 😊
Biranneadayiiii Nişan gelse bile doğum hemen gerçekleşmez diyolar canım istersen sancının gelmesini bekle hastane uzak değilse evde çek hastane ortami germesin sağlıkla kavuş insAllahhh
Ecrininannesiii Biranneadayiiii hastane ile mesafemiz 1 saat ama bende gitmeyi düşünmüyorum şuan sadece bı doguruyomuyim korkusu sardı teşekkür ederim canım inşallah
Ecrininannesiii Caglarass şuan da da 10 dakikada bir makatta ve kasıklarımda baskı hissediyorum doğum olur mu sizce 🤔
Hafissee Ecrininannesiii benm nişanla beraber sancı basladı o şekilde dogurdum sancın varsa git ama yoksa bekle evde daha rahat olursun
Ecrininannesiii Kaderx doğurdum valla meğer benim baskılar doğum başladığı için mi 7 cm le hastaneye geldim az. Daha dursam evde dogurcakmistim☺️
Kykcirem Ecrininannesiii 39+5 im bu postu okurken Bi şeylerin akmasını hissetmemle nişanımın geldiğini görmem bir oldu. Hayretler içindeyim. Yarın kontrolüm var. Galiba yarına kalmam ara ara sancıları da oluyor🤰🙈🤷♀️
Helin11cavasss Kykcirem 10 dakika önce farkettim bende nişanım gelmiş ve ağrılarım var hem belden hem kasıktan zaten dün gecede hiç uyuymadım ağrıdan rabbim yardım etsin hepimize