Asumaan Ben 7+2 haftalığım etrafımda hamile olanlar bu aylarda mide bulantısı çekmiş bende hic bir şey yok normal mi sizce
mehmel54 Asumaan normal bence herkes mide bulantısı yaşayacak diye bir şey yok kimisi son zamanlarda yaşıyor kimisi ilk zamanlarda kimisininde hiç geçmiyor doğuma kadar
Duazeynep Asumaan tabi ki normal canım çevremde hamile olup hiç mide bulantısı yaşamayan arkadaşlarım var ayrıca benim de ikinci ayımda başlamıştı bulantılarım ve kafamı klozetin içinden çıkartamıyordum çok zor bi süreçti hiç stres yapma şükret rahat rahat geçer inşallah hamileliğin
Deletedmom_33 Asumaan Benimde 9.hafta nadiren başlamıştı. 10 da da 1 kez kustum. 11 ve 13 de her sabah içtiğim suyu çıkarıyordum. Onun dışında 12 de hiçbir şey olmadi. 13+4 gibi de kesildi. Sade tavuk yersem bulantı oluyordu yarın 22 haftalık oluyorum hala tavuğu midem çok çekmiyor
FilizAknAydmr Asumaan Tatlım benimde hiç bulantım olmadı bebeğimi o yüzden hiç bilemedim regl düzensizdi 7 hafta 3 günlükken öğrendim hamile olduğumu şuan 16 hafta 2 günlüğüz hiç bulantım kusmam yok şükür 🙏
Hilal-_19 Asumaan 37.haftamdayım haftaya 38 de dogumum var bu zamana kadar hiç kusmadım midem bulanmadı tiksinmedim hiç bseyden hiç bir belirtim olmadı sadece son haftalarda oldgm içim sırt ve bel agrım var ☺️
Asumaan Hilal-_19 sağlıkla gelsin inşallah ben bu ara sadece patlıcan yiyemiyorum. İnşallah benim de öyle geçer 🙏
Reyhan1453 Kuzum sukret vala millet mutfaga giremiyo sukur 6 ayimdayim4 aya kadar mide bulantisi nedir bilmem sonra mide yanmalarim basladi sabah bulabtim oluyodu suan 1 aydir yok karnim buyumese hamile oldugumu hissetmiycem yani o derece sukUrler olsun
Asumaan 1melisa bende hiç olmadı ondan korktum biraz aslında dün kalp atışını duydum ama yine de endişe yaptım kendime bana herkes farklı anlattı bende olmayınca kötü bisey mi var acaba diye korktum yani
Seymaben Asumaan 14+3 haftalığım bu zamana kadar hiç bulantım kusmam olmadı tiksinme falanda yok🤗 herkesin midesi bulanacak diye bişiy yok normal🥰
Asumaan Seymaben bana öyle bir anlatıldı ki hamilelik işte kusma olcak başın döncek yataktan kalmıcaksın bende bunlar olmadığı için haliyle korktum ve stres yaptım
Seymaben Asumaan banada öyle anlatmışlardı ilk haftalarımı kendime zehir ettim resmen ki hala o zamandan kalan korkularım var öyle anlatanlar yüzünden paranoyak ettiler resmen beni🤦🏻♀️Hiç takmayın gerçekten keyfini çıkarın belirtisiz hamilelik geçiren okadar kişi varki sayamam bile☺️