Esraali hiç goturmemistim . Bir haftalıkken işitme testinde 4 tü altı olmuş bazen 4 5 saati buluyo emme süresi bende çişini kakasını yapiyo karnı doyuyo dedim . Megersem sık sık emmesi
lazımmış tok olmasiyla alakası yokmuş . Doktor fazla önemsemedi hatta kontrole gel fln da demedi . Hemşire de nasıl yapıyorsan öyle devam et kilo alımı iyi dedi . Ama yine de kontrole götürcem bir iki hafta sonra