Merveonay aynen benimde kızımda öyleydi bende saat başı alarm kurup emzirdim öyle geçti açılın doktoru yükselirse hastaneye yatırırız demişti saat başı alarm kurup geçeli gündüzlü emzirdin bir yandan uyku düzeni oluştu millet öyle alışır gece saat başı kalkar dedi ilk başta saat başı yaptım sonra bir buçuk saate bir sonra iki saatte bir sonra 3 saatte bir kalkar olduk şimdi kızım 17 aylık gece hiç kalkmıyor aksam yemeğini yiyor 21.30 da yatıyor bazen 10 da yatıyor sabah 9.30 9 10 gibi kalkıyor gece hiç kalkmadan