Merveonay papatya56 Herşeyin azı karar çoğu zarar mantığı ile ye iç canım Allah’ın izniyle birşey olmaz
Gzm23 papatya56 olmaz kuzum sana tavsiyem dikkat et ama evham yapma bebiş de geriliyor Sen evham yaparsan
sheyda1991 papatya56 geçmişi düşünme hiç yoksa zehir olur gebeliğin, kendine de yazık edersin bebeğini de strese sokarsın. Benimde bir tane kaybım var ama mecbur yeni bebeğime odaklanmak zorundayım. Bak şimdi çok şükür 14 hafta bitecek iki gün sonra :)
papatya56 sheyda1991 Düşünmemeye çalışıyorum aklıma geliyo Rabbim hepimizin kucağına almayı nasip etsin İnşallah bende 9 haftalıgım cok şükür🥰
sheyda1991 papatya56 elbette gelir gelmez mi unutulur mu o melekler. Ama bir yandan da bize ihtiyacı olan başka bir melek var. O sebepten mümkün olduğunca karnımızdakine odaklanmalıyız. Ben de zorlanıyorum ama mecburuz. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.
blueberyy00 papatya56 bence pişiyor böbrekte bir etkisi kalmıyor birde demet demet yemiyoruz bende tedirgin oluyorum ama azciktan birse olmaz bide o etki için suyunu felan içmek lazım ödem attirmasi için kendimizi o kadar kasmayalim bence benimde 4 kaybim var ama doktorum hiç şunu kesinlikle yeme demedi normal hayatına devam et diyor hep
papatya56 blueberyy00 Benım doktorumda banada kesinlikle yeme demediği şeyler olmadı ben biraz korktum cok az yedım Rabbim kucagımıza almayı nasip etsin🥰