papatya56 Kızlar maydonuzun zararlı oldugunu unuttum böreğin içinde bi kac tane yedım zararı olur mu 9 haftalıgım iki düşügüm var korktum biraz
eso14 papatya56 canım telaşlanma bir kaç dal maydanoz dan hiç bi şey olmaz. Doktorların demek istediği Demet Demet maydonoz alıp tabağa koyup yemiyoruz yada suyunu kaynatıp içmiyoruz. İstediğin zaman abartmadan yiyebilirsin ☺️
Denizyildizii papatya56 O kadarcik maydanoz zararlı değil. Oturup 3 4 demet yerseniz yada suyunu kaynatıp içerseniz o zaman ödem attırıcı özelliği nedeniyle zarar verebilir.
sheyda1991 Birkaç taneden bi şey olmaz canım :) Abartırsan problem. Kendini kasma. Maydanoz, tiramisu, çiğ yumurta veya az pişmiş yumurta ve pastörize olmayan gıdalardan muhakkak uzak dur bi de.
papatya56 Denizyildizii Sagol canım korktum bende içim rahatladı yedikten sonra aklıma geldi bıdaha yemem
EsengulC papatya56 ben salataya katıyorum sürekli bence suyunu kaynatıp içmek zararlı sonuçta o rahimi temixlemek için salataya katılandan börekten bişey olmaz
sheyda1991 papatya56 geçmişi düşünme hiç yoksa zehir olur gebeliğin, kendine de yazık edersin bebeğini de strese sokarsın. Benimde bir tane kaybım var ama mecbur yeni bebeğime odaklanmak zorundayım. Bak şimdi çok şükür 14 hafta bitecek iki gün sonra :)
yaseminky papatya56 ilk defa duydum maydanozun zararli oldugunu🙄 ben lahmacunun icine bolca koyup yiyorum 😂 biseyde yasamadim bugüne kadar cok sükür 🙏🏻
Selin12- yaseminky ödem söktürücü özelliği olduğu için erken doğuma neden olabikiryo oyuzden deniyor hamilelikte tüketmeyin diye
Merveonay papatya56 onun zararı kaynatıp suyunu içersen Yada çok fazla yersen olur canım börek içinde zaten pişmiştir zararı olmaz
Merveonay papatya56 Herşeyin azı karar çoğu zarar mantığı ile ye iç canım Allah’ın izniyle birşey olmaz