Sdashn ben yaşadım hala da yaşıyorum mide koruyucu kullanıyorum biraz rahatlatıyor ama genel olarak iyi değilim dün midem için doktora gittim problemli bir midem olduğunu ve bebek büyüdükçe de bu şikayetlerin artacağını söyledi artık iyice psikolojim bozuk durumda 16. Haftadayım ve 5. Haftadan beri bu durumu çekiyorum