minikayak2-6 ilk başlarda benim de oluyordu uykumdan hep kanamayla uyandım ☺️ Doktor normal kan fazla üretiyor vücut demişti oda kılcal damarları çatlatıyormuş. 35. Haftadayım şimdi de kanıyor ama su gibi değil de topak oluşuyor burnumda temizlerden kanlı topaklar çıkıyor 🤦🏼♀️