minikayak2-6 merhaba ☺️ Hamileliğim boyunca ara ara burun kanaması yaşadım ki hayatımda iki kere falan anca kanamıştır. Öncelikle tansiyon takibi yapın ne olur ne olmaz. Doktorum normal olduğunu söyledi ama yine de kbb ye görün dedi. Kbb hamilelikte damar genişlemesi olduğu için bu tarz kanamalar normal dedi. Damarlar çatlayabiliyormuş. Dikkat edin demişti o kadar. Siz yine de görünün isterseniz doktora. Geçmiş olsun