Gulsum-crk26 bende 4+6 yim. Gectigimiz cumartesi dr a gittik, kese gorunmemisti. Ama 2 gebelik oykum oldugu icin erken gittim. Bugun de kahverengi lekem oldu. Hemen kontrole gittim ve keseyi gördük cok sukur. Ama progestan igne basladik dusuk tehlikesine karsi. Insaallah hayirlisiyla tamamlamayı nasip etsin allahim hepimize. Sıkıntı stres yapma, olabiliyormuş boyle. Kendini yorma, agir is yapma. Allahin izniyle guzel.olur insaallah her sey 🤲🏻🌸💕