DidemGuney M-naz90 Farketmiyor dondurulmus yada taze transfer son adet tarihinden hesaplaniyor.. benim son adetim 28nisan transferim 17mayis ama son adetten itibaren kontrollerim haftam hesaplaniyor
Naazli 1GamzeliAnne1 7+1 🥳 sürekli yatarak hiçbir iş yapmak istemeyerek mutfaktan uzak durarak bol mide bulantılı ama sıfır kusmalı geçiyor 🥰buna da bin şükür 🙏🏻
Papatyaytt Papatyaytt İnsaallah canım insaallahh rabbim dualarını kabul etsin hayırlı bir evlat nasip etsin sana inşaallah ta kalbimden dua edicem ❤️❤️bende kimyasal gebelik yaşadım tekraraini yaşatmasın Allah
abbasova14a Happy-family bi bakmışsınız 30 cu haftadasınız😅benim gibi. Banada başta öyle geliyordu Sonrada doğum stresi başlıyor
[silindi] Selin111 kasık ağrısı normal canım bende 5+3üm ben de de var leke olmadığı sürece sorun yok
Deletedmom_9 Tgcycl Tgcycl yaa darısı bize Bi dahaki ay transfer olcsk. Cok sevindim senin için burda görüyordum seni hep