Civcivinannesiii Burciko bende ayni folic asiti iciyorum asla bulanti vs yapmiyo. Ac icmeyin yemekten sonra yada yemek arasinda icin Folic asit kullanilmasi gerek 3 ay boyunca cok onemli
vbvy1 Burciko ben her sabah aç karnına aldım, aç alınca emilim daha fazla oluyor. 4 ay boyunca da kullandım 5. Aya girince kestim normalde 3 ay kullan diyorlar
cigdemkorkmaz Seda9020- bittiğinde belki folik asiti keser ya da başka markaya geçeriz diye söyledim gebelik boyu kullanacaksın bittikçe al dedi. Ekstra Demir ilacı verdi. Bide ikili testte d vitaminim düşük çıkmış damla verdi
cigdemkorkmaz Burciko günde bir defa alınsında sabah akşam olmasının önemi yokmuş ben kahvaltıdan sonra içiyorum. Hangi öğünde daha rahat ediyorsanız o zaman kullanın diyorlar çokta şartlandırmamak gerek