Burciko Merhabalar, araştırırsanız o folik asit ağır, ihtiyacınız olduğundan çok çok daha fazlası. ben de onu kullanıyordum en basta doktorum bıraktırdı. folidoce kullan dedi. burdaki bi sürü kişi de diğer folik asitle ilgili aynısını söyleyecek dediğim gibi araştırın.