ilkgozagrimhavinim lentil öyle kuzum ama insan sonuna kadar kalsında iyice gelişsin istiyor karnında. Napalım artık kısmet. Dualarına talibim🙏🏻
lentil ilkgozagrimhavinim zaten 38.haftada doğum yapmş oluyorsn yani normal zaman. İnşallah hayrlısıyla sapasağlam alırsın kızını kucağına. Kilosunda artış fln var mı
ilkgozagrimhavinim lentil 2400 olmuş bu hafta 200 gr almış. Daha doğrusu pazartesi 2200dü 2 günde 200 gr almış. Hiç anlayamıyorum 2 günde nasıl almışsa artık🤷🏼♀️ enazından 2,5 kg olsun diyorum keşke
ilkgozagrimhavinim asliiyorgunn hadi hayırlısı olsun hakkınızda canım benim😍 bugün kuzenimin yatışı yapıldı 38+1 2700 kg doğumda şuan sancı çekiyor. Kilosu iyi takılma🙏🏻
lentil ilkgozagrimhavinim oh oh ne güzel alsın alsın böyle 200 200 alsa doğumda 3 bile olur. Ya çok sevindim senn adına bitti artık bir de sağlıklı kucağına alınca dünyalar senn olur artık
asliiyorgunn ilkgozagrimhavinim ay hadi inşallah kuzenine de sağlıklı doğumlar diliyorum canım rabbim hepimizi ve bebeklerimizi en güzel şekilde kurtarsın inşallah 🥰🥰
ilkgozagrimhavinim lentil en büyük isteğim sağlıkla kucağıma versinler. Beraber dönelim hastaneden evimize. Gözümün önünde olsun artık. Ne stresler yaşadık kuzum az değil
Hilal-_19 ilkgozagrimhavinim 3 hafta gerilik var 37.haftaya geldk haftaya 38 de alınıyor kalp atımı yavaslama ihtimali olabilir diye zaten erken dogmus olmuyorlar ki
ilkgozagrimhavinim Hilal-_19 gerilikten dolayı korkuyordum. Şuan 36 haftalığız biz mesela 34 gözüküyor. Beni korkutan buydu. Ama rabbim sana emanet diyorum. Yoksa 37den itibaren prematüre sayılmıyorlar zaten
lentil ilkgozagrimhavinim inşallah inşallah sende olumluya odaklan kötüyü düşünme bile artık. Senn için tam geri sayım başladı artık 💃💃💃
Hilal-_19 ilkgozagrimhavinim aynı sekilde bende korkuyrm bizde 37 olmustuk dün tam kontrolde karın cevresi 34+5 gibi cıktı kilosuna 2850 dedi ama tam kilo söylemeyim sana dedi 2450 ile 2850 arasında kilosu dedi haftaya kadar ne olur dogunca ne kadar olır kilosu bilmyrm
ilkgozagrimhavinim Hilal-_19 +- 400 gr oynuyormuş canım ama şükür bak 2400de doğsa yine iyi dert etme stres yapma allahın izniyle🙏🏻
bahar3589 ilkgozagrimhavinim canım 27 ekimde tam 39 olcam inşallah ama benimde 28.haftamda kanama geçirdiğimden dolayı 2 ciğer geliştirici iğne yaptılar
Hilal-_19 ilkgozagrimhavinim aynen artı eksi cıkar diye doktorum tam net söylemeyim bsey dedi inşallah ya vallaha bi an önce o gun gelsede dogum olsa cok merak edıyrm