ilkgozagrimhavinim Kızlarrrrrrr sezaryen günü verdi doktorum. Haftaya çarşamba 27 ekim, 37+0da sezaryene alıcak. Hemde doğum günümde. İnanılmaz değişik bi hismiş bu anlatamıyorum. Çok şükür. Rabbim hepimizi evlatlarımıza sağ salin kavuştursun inşallah🥰🙏🏻 @lentil
asliiyorgunn ilkgozagrimhavinim gözün aydın hayırlı olsunn🥰 sanırım sende de gelişim geriliği vardı benim gibi nasıl oldu peki doktor ne söyledi ilerleme var mı
ilkgozagrimhavinim asliiyorgunn evet canım 3 hafta vardı, 2 haftaya düşmüş o. 1 haftada yine 200 gr almış şükür. Yavaş alıyor ama oyüzden doktorda artık karnında durmasınında anlamı yok dedi. Suyumda azalmış🙄
asliiyorgunn ilkgozagrimhavinim en hayırlısı olmuş canım o zaman rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰🥰 bende yarım gidecem kontrolüm var bakalım bana ne diyecek çok merak ediyorum
Hilal-_19 ilkgozagrimhavinim aaa bizimde 26 ekim salıda alınıyor 38 haftadayken gelişim geriliği var bizde de riske atmak istemedi doktorum ☺️☺️
ilkgozagrimhavinim Hilal-_19 kaç hafta var canım? Malesef öyle durumda riske atmıyorlar en iyisini yapıyorlar aslında
lentil ilkgozagrimhavinim yaaaaaa çok çok sevindim gözün aydın. Bak hep istiyordun doğum gününde olsun diye ne kadar güzel bir denk geliş oldu. Artık darısı bizlere hadi bakalım. Artık için rahat olur günün belli ne zaman doğacak telaşı yok.
ilkgozagrimhavinim lentil öyle kuzum ama insan sonuna kadar kalsında iyice gelişsin istiyor karnında. Napalım artık kısmet. Dualarına talibim🙏🏻
bahar3589 ilkgozagrimhavinim canım 27 ekimde tam 39 olcam inşallah ama benimde 28.haftamda kanama geçirdiğimden dolayı 2 ciğer geliştirici iğne yaptılar
Hilal-_19 ilkgozagrimhavinim 3 hafta gerilik var 37.haftaya geldk haftaya 38 de alınıyor kalp atımı yavaslama ihtimali olabilir diye zaten erken dogmus olmuyorlar ki