MerveNur- Valla bende hep öyle diyordum cok şükür 35+6 a kadar geldik. Ama maşallah hiç uyumuyor galiba diyorum surekli hareket halinde büyüyünce daha garip oluyor itmesi bir tarafa yerleşmesi fln 🤭 38. haftada doğum olacak kısmetse o kadar beklerse iyi diyorum bazen 😅 gecen hafta cuma nst’ye bağladım 3-4 kez gelip probun yerini düzeltti hemşire durmadigindan 😄