MerveNur- Kızlar benim bebek çıldırdı son bi iki haftadır kıpır kıpır ve özellikle iki üç gündür de karnımı keşkül gibi sallıyor resmen daha 26ya yeni girdik bu çocuk bence 40ı beklemez 😂😂 (maşallahhh) başlıktaki gibi hareketli bebek sizce 40ı 41i bekler mi?
Sehnur MerveNur- yok canım yok doğmuyor benim kinin maşallahı var 39 küsürüz hal içerde fıldır fıldır gezip tekmeliyor ama ne su ne sancı ne de kanala inme hiç biri yok eğer gelmezse haftaya suni sancıyla alıncak 😂
Lokumunannesii MerveNur- kızım çok hareketliydi karnımda da dünyaya geldikten sonrada🥴o işler hiç belli olmuyor sezeryan ile dünyaya geldik çok nazlandık sancı açılma vs. Hiç birsey olmadı ne yazık ki
Merve_0109 MerveNur- Benim kızım fildir fildir içeride bir dk boş bırakmıyor korkuyorum birgün bacağı karnımdan dışarı çıkacak şuan 32 haftalık 😂🤦😅
gzdeozss MerveNur- kızımı ilk hissettiğim andan beri hep hareketli gümbür gümbür resmen içerde hiç uyumuyor yanii Bi de derlerki anne karnında günün çoğunu uyuyarak geçirir bizimki hiç öyle değill bende aynı şeyi diyodm erkenden gelir ama şuan 38 haftalığız tık yok sancı çıkmıyor nst de açılmam yok 🤷🏻♀️😄
Sehnur MerveNur- evet o haftalar zaten hareketli haftalardı bana da öyle diyorlardı erken gelir diye ama yerini benimsedi çocuk çıkmak istemiyor artık görücü falan gelirse çıkarcaz 😂
Znur1997 İlk oglum bnm kıpır kıpırdı 39. Haftada zorla cıkardılar 😅😆 daha bekleyseydı beklerdı hıç dogası yoktu 😆 su an 2.bebesmı beklıorm erkek hareketlerı daha sakın ama buda cıkcam dıye ugrasıyor 😅 34+5 ım 38 e kadar beklerız ınsallah
Canselyaren Znur1997 bnim ikinci gebelik 18 haftaligim hareketleri az hissediyorum hissediyorum ama çok sakin erkekler sakın mi olur 😊
Canselyaren Znur1997 Buda öyle sanırım öğlen gidip kalp atışlarini dinliyicem sağlık ocağı da içine kuşku düştü