dilsinati aslında şöyle eğer sancınız 100 ise ve bebek hareketleri sabit ise çok hareketli değilse evet sancınız var demekmiş ve hissediyorsanız alttan muayene ile bakıyorlar açıklık varmı diye , ama bebek çok hareketliyken 100 lere çıkıyorsa sancı pek sayılmıyor . Bildiğim bu kadar 🤷🏼♀️