ARKADAŞLAR BİLEN BİRİ DETAYLI YAZSIN HİÇBİR BİLGİM YOK. 6 kasımda NST yapılcak dedi doktorum. Şuan 35+0 haftadayım. Herhangibir ne sancı, ne sızı, en ufak birşey yok. Bu NST nasıl değerlendiriliyor? Bazıları buraya yazmış. 100 ne demek? 120 ne demek mesela bira NST MANTIĞINI AÇIKLAR MISINIZ?