Valla özel hastanenin gözünü seveyim gece 4 5 saat kaç olursa olsun doktorum sürekli iletişim halinde en ufak şeyde arayabilirsiniz diyor insanın içini ferahlatıyor bir kere şehir hastanesi aciline gitmek zorunda kaldım ağlaya ağlaya çıktım doktor adeta köpek var gibi davranıyor