Gonul_1 yani devlette yaparım o zaman doğumu da . sonuçta özel hastane diye her doktor mükemmel diye bişey yok . neden ben güvendiğim alıştığım bi doktor varken bilmediğim benim onu , onun beni tanımadığım biriyle yapayım ki doğumu . ilk gebeliğimde 20. haftaya kadar devlete gittim . efsane bi doktorum vardı , ama devlette nöbetçi kimse o giriyor doğuma . bunu göze alamadığım için doktoruma çöl güvenip çok sevsem de özele geçtim . adı üstünde özel . devlet hastanesi usülü olacaksa para vermenin mantığı ne onu çözemedim