Ilkayy benimde perşembe şimdiden bende uyuyamıyorum 🙄😞
Sezaryen sebebiniz nedir peki zorunlu sezaryen mi isteğe bağlı mı 😊
Ilkayy benimde 🥺🥺🥺 çok değişik duygular içerisindeyim
Ilkayy galiba bende doguruyorum sancim çok sabah i bekliyorum hastaneye gitmek icin
Ilkayy canım nasılsın bebiş nasıl sen nasılsın