S02_ Bende sleepy le başladım. 1 aylık olcak kızım 3.200 dogdu ama doğum sonrasında Kilo biraz düşüyor biliyosunuz .kalıbı dar deyil bence ama bebegin kg durumunada baglı. 1 numara kullanıyorum hala 2-5 kg arası yazıyor çokta rahat kullanıyoruz sürekli sızdırma pişik falanda yapmadı sadece birkere sızdırdı