2105_iyiki Arkadaşlar dogumdan sonra hangi bezle başlamayı düşünüyorsunuz çevrenizden duyup tecrübe ettiginiz markalar varmı?
ozlemak42 2105_iyiki ilk kızıma Molfix le başlamıştım sonra sleppy e geçmiştim ama bunda Molfix bulamadım e bebekte yoktu sleppy aldım
S02_ 2105_iyiki sleepy aldım aşırı övüyorlardı burda ama bugün kalıplarının dar olduğunu kullanışsız olduğunu öğrendim bilmiyorum bi denicem
alyaninannesi2 Sleepy aldım ama pişman olacağım sanırım. Trendyolda yorumları iyi diye aldım ama instagram da bir yerde denk geldim sızdırma pişik çok yapıyor yazmıştı herkes. Molfix ve Prima kullanan çok hepsi memnun. Keşke bende molfix alsaydım 🙃
2105_iyiki alyaninannesi2 indirimlerde arkadaşmn ısrarı ile sleepy aldm ama oda kalıp dar olduğunu hatta 2numara ile bile başlanablcegni söyledi tereddütte kldm
durununannesiiiiii S02_ Bende sleepy le başladım. 1 aylık olcak kızım 3.200 dogdu ama doğum sonrasında Kilo biraz düşüyor biliyosunuz .kalıbı dar deyil bence ama bebegin kg durumunada baglı. 1 numara kullanıyorum hala 2-5 kg arası yazıyor çokta rahat kullanıyoruz sürekli sızdırma pişik falanda yapmadı sadece birkere sızdırdı
Nnefri999 Sleepy aldık.Benim arkadaşlar herşey kullandılar hiçbir markada pişik olmadı.Sorunca nasıl oldu diye.İşte düzenli krem,pudra kullandık,bezi geciktirmeden deyişiyorduk çok uzun tutmuyorduk dediler🤷🏻♀️
2105_iyiki Nnefri999 sleepy aldm indirim de bnde hastane çantasına koymak için çok erken ama indrmde diye degerlendrmk istedm. E bebeginkinede güzel, diyorlar ama fiyat olarak bkldımı sleepy ile aynı nerdeyse
_sena_ Kızlar bebeğim 3 aylik slepy kullanıyoruz gayet memnunum sadece yenidoğan küçük oluyor fazla almayın derim
mutlugebeee 2105_iyiki çevremdekilerin önerisiyle prima premium care aldım, doğumdan sonra kullanınca pişik durumuna göre devam edicem🙏🏼
Ece003 2105_iyiki sleppy natural ile başlamayı düşünüyorum stok yapmıycam pişik sızdırma gibi sorunlar olursa diye
Ece003 2105_iyiki ilk annelik deneyimim olucak nasipse bu yüzden tecrübem yok ama hem uygun fiyatlı hemde markalı olarak sleepy var prima çok pahalı