Merhaba anneler . Eminim ki çoğumuz evde istirahat halindeyiz. Ben genelde dizi izliyorum. Sıkıntım geçsin diye . Bugün bir dizinin daha sununa geldim. Farkettim ki izleyecek birşey bulamıyorum. Birbirimize önerilerde bulunalım diye açtım bu postu. En sevdiğimiz üç diziyi veya filmi yazalım sırayla. Ben başlıyorum .
🥇The Witcher
🥈The 100
🥉Sweet Home