superrmomy Eylul47 ben sizin yerinizde olsam şikayet ederdim. Sizi negatif etkilemek istemem ama bazı konular da çok hassasım devlet hastanesi ne yazık ki böyle oluyor. Doktoru bulabilirsek ne hoş. İnsallah bir sorun çıkmadan sağ salim evladınıza kavuşursunuz.