Arkadaşlar merhaba bugün kontorle gittim 7 aylık + 1 haftayim, doktorum bana çocuğun suyunun çok az oldunu söyledi ve kan akışınin çok yavaş olduğunu söyledi, beni kadın doğum patorolojiye gönderdi ordan bakacaklar dedi sonra bana getireceksin dedi doktor bugün cekmem gerekiyordu ama patoroloji bölümü sıra dolu oldugundan dolayı çekmedi başınıza öyle birşey geldi mi çok korkuyorum bide kilosunun çok az olduğunu söyledi 1 kilo 100 grm 😟😟 erken doğum olabilir dedi yada karnında ölebilir dedi###