Tugceuzun öncelikle sağ salim kucağına al inşAllah canım bebişini 🤗 hiç ama hiç korkma İnan ben yaptıysam bu dünyadaki her kadın yapar 🙈 canı o kadar tatlı biriyim ki parmağım kesilse ayılıp bayılırım o derece☺️ 9 ay önce spinal sezeryan oldum iğneyi vururlarken hiç hissetmedim o kadar ince birşey ki acı vermeyi bırak dediğim gibi hissetmedim doğum anındada hiçbirşey hissetmiyorsun sohbet muhabbet ediyorsun doktorunla söyledikleri gibi sadece ayağa kalkma kısmı biraz zorlu onuda Allah öyle bir güç veriyor ki kolaylıkla yapıyorsun İnan korkulacak hiçbirşey yok 🤗 ve hatta şu an 5 haftalık tekrar hamile olduğumu öğrendim ve İnan korkmuyorum sezeryan olmaktan