tugbao yalibebekveannesi korunmasiz cinsel iliskiye girdiysen oluyo kuzum. biz korunmayi biraktik bi haftadir, her iliski sonrasi (ertesi gunu) geliyo. insallah bi an once saglikla kucagina alirsin bebisini 💕
Feriyecrin_annesi Suheda hayır kan yok. Serklajlıyım geçen hafta kontrolde doktorumda bir dmla da olsa kan vb. Görürsen hemen gel demişti birde kontrolde rahmin aşağı inmiş bebek aşağıda dıpuma hazırlanmaya başlamışlar demişti.
Feriyecrin_annesi Suheda amin inşallah. Sizlerde sağlıkla zamanında kavuşursunuz inşallah bebeklerinize
Feriyecrin_annesi yalibebekveannesi doktorum kan vb yoksa önemli değil dedi canım. Bekliycem bakalım ne olacak
yalibebekveannesi Feriyecrin_annesi inşallah sağlıkla kavuşursun canım az kalmış surda az daha sabrediversin minik
34Kubra Ben de 34.haftadayım çamaşırım da kahverengi akıntı gördüm kurumuş ben görene kadar o yüzden kıvamını anlamadım daha önce hiç kahve rengi akıntım olmamıştı nedir acaba nişan mı ?
yalibebekveannesi 34Kubra alttan baktiysa doktorun ondan da olabilir canım ağrın varsa hastaneye git derim daha hafta erken çünkü senin
34Kubra yalibebekveannesi alttan muayene hiç olmadım yürüyüş yap demişti tempolu bugün sadece farklı olarak yürüyüş yaptım. Ağrı hissetmiyorum bebeğim de hareketli ama tedirgin oluyorum