Prens1prenses2 yalibebekveannesi öncelikle sakın ol kasılman olduğunda da bol bol otur kalk ve duş al ılık suyla ve sancılarına da kaç dakikada bi geldiğinde dikkat et doğumun yakındır hatta başlamış olabilir ve yerinde olsam hemen hastaneye gitme suyun geldiğinde git hemen inşallah bi avazda kurtulursun canm haber ver bize
yalibebekveannesi Prens1prenses2 tamam canım inşallah dua edin lütfen suni sancıya gerek kalmadan pırtlatıvereyim 😂
yalibebekveannesi Suheda kasıklarıma çok hafif ağrı giriyor ama sıklığı işte çok sık değil fakat kasılmamın sıklığı fazla
Prens1prenses2 yalibebekveannesi inşallah kolay geçer sende bizlere dua et rabbim kolay doğumlar. Nasip etsin bizlere
Feriyecrin_annesi yalibebekveannesi benim de tam anlattıpınız gibi az önce geldi kan yoktu. Koyu kıvam da elimin uzunluğu kadar peçeteye geldi. Şuan 33 haftalık gebeyim erken doğum riskim var.
Suheda Feriyecrin_annesi kan gorurseniz hemen hastaneye gidin bence benim dr um kanama yoksa sorun değil diyo.benimde bu hamileligimde erken kasilmalarim sancilarim var ama kanama yoksa sorun degil diyo drum
Feriyecrin_annesi yalibebekveannesi doktorum kan vb yoksa önemli değil dedi canım. Bekliycem bakalım ne olacak
Suheda yalibebekveannesi bak mesela biraz uzan uzandığın zaman da hala ayni sekilde devam ediyosa kasılmalarin bu gerçek doğum sancısı senin acı eşiğin yuksekse hissetmiyo olabilirsin siddetini ama.bence bu yanlis alarm degil gibi geldi bana
yalibebekveannesi Suheda tamam canım inşallah yanlış alarm değildir de suni sancıya gerek kalmadan doğum yaparim.
Prens1prenses2 yalibebekveannesi onlar sancı canm bakalım artık ya herkesin sancısı şiddetli olacak diye birşey yok
Feriyecrin_annesi Suheda hayır kan yok. Serklajlıyım geçen hafta kontrolde doktorumda bir dmla da olsa kan vb. Görürsen hemen gel demişti birde kontrolde rahmin aşağı inmiş bebek aşağıda dıpuma hazırlanmaya başlamışlar demişti.
Suheda yalibebekveannesi insallaah canım anlamadan doguverir inşallah bebisin 2 ile 4 dakika araligindaysa gerçekten kasilman hastanede cok yakim degilse hafiften cantani hazirla git bence canm 🤗
Tugbatugba-8181- yalibebekveannesi evet Nisan benimde ilk çocuğumda beyaz kansız koyu kivamliydi gece 12 gibi geldi 4 te kızım doğdu 😊
yalibebekveannesi Tugbatugba-8181- lütfen bana da dua edin de çıkıversin çabucak gerçek sancı olsun da
Feriyecrin_annesi Ayyy yorumları okuyunca bir tırsmadım değil ama çok şükür benim ağrım yok kasılmam da kısa kısa olup geçiyor. İnşallah biraz daha bekleyebiliriz ama erken doğum riskim var 23. Haftadan itibaren
Bilmer yalibebekveannesi benim kanlı degil ama sarı koyu kıvamlı kılcal damar gibi kan vardı seninde nişan gelmiş muhtemelen