gage bir dilim yazmıştı ekmeği ben tam buğday ekmeği aliorm cevizli olandan iki üç dilim yiorm genelde iki dilimi gecmior ama diyetisyenim normalde sebze yemeğini mesela 10 kaşık yazıyor ama bn normal doğana kadar yiorm tabi hep şeker kontrolü yaptm baktm yukselmior diyetisyenin verdiğine uymuorm çünkü çok aç kaliordm artk biliorm neyin yükselttiğini mesela yarım simit yiyince baya yukselior ama hafif bir tatlıdan bir dilim yesem yukselmior cnm çok tatlı birşey istediği zaman yemek ogunum yerine tatlı yiorm