Benim ilk 50lik içtigimde 180 cikmsti sonra dahiliyeye sevk edildim orda 100 luk ictim aclik da dahil 4 sonucumda yuksek çıkmsti 3 sene oldu net hatirlayamiyirum ama ona ragmen once diyet dediler insulin vermediler diyetlede duzelince.hep diyetle devam ettim ama canm.bak diyete.harfiyen uydim hic kacamak yapmadim