Gulsah_zorlu92 Çok güzel bi doğum olmuş Allah analı babalı büyütsün ☺️Bende 40. Haftamda kendi sancılarımla normal doğum yaptım doula tutmuştum ve kendi doktoruma güvendim çatım dardı bebeğim iriydi ama normal doğum oldu bebeğim öyle gelmek istedi kesinlikle inanamak başarmanın yarısıdır ☺️🥰normal doğum sonrası toparlanmak çok kolay eski halime hemen geri döndüm öyle kilom da kalmadı doğumdan sonra çataldan inip bebeğimi ben giydirdim ten tene temas yaptık babamız geldi çok güzeldi çok🥰