Pinar__50 Çok şükür ikimizde iyisiniz bende hep bundan korkuyorum ya anlamasam bebeğimin doğum anını ya bilemesem diye ama böyle hikayeleri okudukça güçleniyorum başaracağız diyorum kızımla birlikte başaracağız diyorum Allah’ım acısını göstermesin ❤️❤️❤️❤️