Aycaaa571 ilk zamanlar dışarı hariç ıslak mendil kullanmayın bence pamuk alın ciltleri cok hassas 3.aydan sonra ıslak mendile gecebilirsiniz ondada yenidoğan ıslak mendili oneririm bir surec yanı biz oyle yapmistık çok şükür pişik sorunu yasamadık
Bende kızıma sleepy kullanıyorum memnunum tasırma pişik yapmiyor