Sema_hysz
Bende bugun doktora gttm 39+3 yalancı sancım bile yok cumaya kadar sancım olmazsa suni sancıyla başlatıcak doktor hurma yiyorum 40 dk hızlı tempoda yürüdüm dediklerinin hepsini yaptım henüz bısey yok bide akşama sıcak suya oturmayı denicem bende kendi sancımla gitmek istiyorum bende😢