burcu_1322 raporlu olduğum için 11 meriofert ve bir tane ovitrelle raporlu fiyatı 295 TL ye aldım. 6 iğneden sonra yumurtam gelişmişti. Aşılama günü de 251 TL ödedim. Tabi öncesi bir seferlik Prof olduğu için muayene farkı da 260 TL idi. Toplam 700 civarı birşey gitti. Elimde hala 5 tane meriofert var. 2 aşılama sonra tüp bebek olacak. Eksik kaldıkça tekrar tekrar reçete yazılacakmış. Benim sebepsiz infertilite eşimde de bende de problem yok. 3,5 senelik evliyim. Bir de eşlerden birinin en az beş sene boyunca sigortasının olması şartı da var.