Mrvcsr yani ne biliyim numarasını vermemesi çok tuhaf. Ben çekmeköyde oturuyorum ilk doğumumu da medipolde yaptım memnun kaldım diye oraya gidiyorum. Fatma hanımı da tesadüf ilk ona randevu alıp gittim 19+3 üm doktoru değiştirmekten de korkuyorum açıkcası