Fatma6834 Selamün aleyküm hanımlar 😊 Doğumuma 6 hafta kaldı ve doktor değiştirmek istiyorum. Esenler Medipol Hastanesi’nde doğum ücretleri ne kadar ve doktorlar nasıl? Bilenler yazarsa çok sevinirim 🥰
gamzosgamzos Fatma6834 ben emine zeynep hanıma gidiyorum cok cana yakın guler yuzlu ve ilgili kesinlikle tavsiye ederim muayane 210 zorunlu sezaryen 4.500 demislerdi suan degismismidir bilmiyorum basta Röyale hanıma gittim onun muayenesi 145 dogum zorunlu sezaryen 3.100 du
Ceydaysn gamzosgamzos Merhabalar ben de Emine Zeynep Hanıma gidiyorum pazartesi günü fiyatlandırma bölümüne sordum 4100 dediler zorunlu sezaryen için siz ne zaman öğrendiniz acaba ?
gamzosgamzos Fatma6834 yok canım bilmiyorum ben Allah nasip ederse sezaryen olacagim icin sadece sezaryeni sordum
gamzosgamzos Ceydaysn yaklaşık 2 hafta önceydi sanırım acaba yanlıslikmi oldu 4.500 dediklerine eminim çünkü 😊 inşaAllah bana yanlış söylemişlerdir 400 lira 400 liradır yani covid testi parası çıkar 🙈 bu arada ben telefon uzerinden sordum yuzyuze sormadım
Ceydaysn gamzosgamzos Ben yüz yüze sordum pazartesi günü kontrole gittiğimde sizin yazdığınızı görünce şaşırdım iki günde nasıl zam mı geldi diye😅 İnşallah benim dediğim gibidir bir yanlışlık olmamıştır ama ben üzerine basa basa sordum yani ona göre bütçe ayıracağımız için
gamzosgamzos Ceydaysn doğrudur bence size dedikleri o zaman ay sevindim vAllah keske hep böyle yanlışlıklar yapsalar 😀
Ceydaysn gamzosgamzos Keşke o kadar bile olmasa çok fazla geliyor bana ama napalım İstanbul şartları 🤷🏻♀️
TueAltunta Bende fatma bilgehana gidiyorum. Var mı fatma hanımı bilen nasıldır.mesela burcu hanımla telefon numarasını veriyo sürekli görüşebiliypsunuz ama fatma hanım da hiç öyle bişey yokmuş gibi sanki
Fatma6834 TueAltunta Doktorlar hakkında hiçbir bilgim yok ve son haftalarımda olduğum için doktor seçemeyeceğimi söylediler 😔 İnşaAllah iyi bir doktor ve ebeye denk gelirim
Mrvcsr TueAltunta bende o doktora gidiyorum evet kendi numarasını vermiyor bir sıkıntı olursa hastaneyi arayıp asistani bağlıyorsun. Aslında mükemmel memnun değilim çok mükemmelliyetci çok detaycı bir kadın ama evime yakın diye tercih ettim hastaneyi