Cerenayyildiz son 30 günüm kaldı yürümeye çalışyorum hergun olmasada 4 yaşında kızımla havada soğudu malum zor oluyor biraz ama işte yürüsemde ağrılar vaaarr yürümesem de ağrılar var hep var 😁 en iyiisi her türlü yürümek en azindan içimiz açılır evde durmak bazen bunaltıyor 🤗