mathildaa Cerenayyildiz benimde 58 gun kaldi ama çok yürüyünce karnim sertlesiyor rahatsiz oluyorum :( ki hareketsiz bi hamilelik geçirmedim hep yürüdüm.
Merve_0109 Cerenayyildiz Ay 58 günüm kaldı fazla kiloluda değilim ama 10 dk yuruyunce nefesim kesiliyor 🤦🤷
Gulsah1616 Cerenayyildiz 34. Haftam ben yarım saat 40 dk civarı yürüyorum her gün. Benim bel ağrısı oluyor ama hareketsiz olmak daha kötü
Cerenayyildiz Merve_0109 bende nefes nefese kalıyorum o yüzden yavaş yürüyeyim diyorum ama belim agriyo
Cerenayyildiz Merve_0109 bende 30. Haftada 13 kilo almışım simdi 33 te kontrole gideceğim bakalim kac kilo almism
Cerenayyildiz Sirince-anne34 cok guzel bana dr 15 dk yürü demisti ama ben bugün fazla yedim diye 8000 adım attım suan cok belim ağrıdı korktum bisey olur mu diye
Sirince-anne34 Cerenayyildiz 1 saatten fazla yürürsem ayak tabanlarım ağrıyor sadece bel ağrısı falan olmuyor
Shnern 28 gün kaldı ama ileri gözüküyoruz ben ama yürüyüş yapabiliyorum 3 kg aldım yürüdükçe daha aciliyo gibiyim sanki hani yurumem iyi geliyor
Gulsah1616 Cerenayyildiz ya aslında artık çok fazla ayakta kaldığım her an belim ağrımaya başlıyor. Yürüyüşte de yarım saat ayakta durduğum için ağrıyor