Melisa35 csema dün acile gittim gayet normal dedi gün içinde 10 kez hafif de olsa hissedersen sorun yok demekmiş artık büyüdüğü için yeri daralmış ondan çok hissedemezsin dedi
csema Melisa35 evet hafif hissediyorum eskisi kadar güçlü degil birde iştah sorunum başladı sizde durumlar nasıl
Yenianneadayi2208 Melisa35 haftalarımız birbirine yakın.Aynı şeyi 2 kere ben yaşadım.Bebek pozisyon değiştirmiş ondan sert tekme atmıyormuş paşam 😊 ama içiniz rahat değilse doktorunuzla görüşün
_yagmurcuum_ Bende de durum aynı 32 haftalığım son 1.5-2 haftadır hareketleri hala net hissediliyor ama artık tekme atmıyor sağa sola dönüyor karnımı itmeye çalışıyor daha kibar davranmaya başladı salı günü kontrol var soracağım 🤗