mucizebebek03 Yarın 40 oluyoruz kızlar görünürde ağrılar dışında gelen giden yok dualarınıza ihtiyacım var totem yapayım dedim belki uğurlu gelir dedim 😁var mı benim gibi olanlar
Minteha mucizebebek03 39+2 beklesin bakalım bekleye bildiği kadar. Sağlıklı sıhhatli hayırlı bir şekilde gelsinlerde 😂😂🤲🏻🤲🏻
tirtilinannesii mucizebebek03 40+4 hastane odasında plates topunun üzerinde 8 çizerek yazıyorum size şuan ☺️Doğumum suni sancı ile başlatıldı sabah 10 gibi beklemedeyiz hayırlısıyla inşALLAH tez vakitte sizde yavrunuzu kucağınıza alırsınız 🤲🏻
mucizebebek03 Minteha ayn öyle de canım fazla da rahatına düşkün bunlar dünyayı görmek istemiyorlar herhalde😁🤭
Burcunuz mucizebebek03 İkinci bu oğlum 41+6 da doğunca bunu da okdr beklemek istemiyorum çok ağrım oliyor çünkü artık yuruyemiyorm
mucizebebek03 Leylaakcay benim dünden beri biraz sıklaştı gibi banyo yaptım belime vurdu kasıklarıma dedim keisn bu gece doğururum 😁ama sabah bi kalktım ağrıdan eser yok🤣🤣
Seyda_Seyda mucizebebek03 Aynen cnm aynen :) Kendiliginden baslasin diye hurma ananas sicak banyo yapiyorum ama :) bakalim kizim 39+1 de gelmisti oglum ne zaMan gelicek
Leylaakcay @mucizebebek03 o bile olsa şükür bende ya 😂 dikkat et canım yalancı sancılar bunlar olabilir😌
mucizebebek03 Leylaakcay evet çok şiddetli ve düzensiz di dk tuttum o yüzden gitme ihtiyacı duymadım cnm artık ne zamna canları istese gelecekler 😍
mucizebebek03 tirtilinannesii Allah razı olsun inşALLAH canım amin hepimiz aliriz inşALLAH sizde sağlıkla kavuşun bebişinize🥰🥰😘rabbim tek avazda kurtarsın inşALLAH 🤲🏻🦋