Bende sıfır açılma ile 40+3 te suni sancı aldım, yaklaşık 12 saat sonunda açılma 3cm olmuştu o kadar zor o kadar ağrılı bir süreçti ki hemen sezaryen istedim zaten dr da bi 12 saat daha beklesek hala aynı açılmada kalabilir dedi.
Benim dr um ilk başta hiç açılma yok sancı yok vs diye sezaryen demişti ben ısrar etmiştim normal doğum için. O kadar pişman oldum ki o kadar yoruldum o kadar çok canım yandı ki.. ve suniden mi bilmiyorum ama normalde sancılar bi gelir bi gider diye okumuştum ama benim sancım bi geldi bir daha da gitmedi epidural iğnede bile o kadar zor sabit durdum ki
Kısacası doktorunuzun sözünden çıkmayın