Kilicbebek Olcay_1352 kızım olacak ve artık hamilelik öncesindeki gibi yakışmıyor birşey bana 😬 yakıştıramıyorum güzelliğimi aldı kızım bu net 😂
Aslihan2 Kilicbebek benim cinsiyet belli degil ama brndr oylr hissediyorum ya yaptığım hicbisey yakışmıyor sanki 🙄vücudum aşırı kurudu makyaj bile bazen kusuyor
EsraYsf Makyaj mi 2 senedir adam akıllı makyaj yapmıyorum desem 😁 eşim hep söyler ama ben ev di bulasikti çocuktu derken bakmışım aksam olmus 😁 insallah bir gun bende yaparım 😅
kedivebebekannesi5555 Olcay_1352 makyaj yapmama gibi bir fikri bile aklımdan gećirmedim 😊😅 4 buçuk aylığız makyajımı hep yaparım hatta bugün saçımı da boyadım tabi bitkisel boyayla 😊
Mom726272 kedivebebekannesi5555 sulanmış fondöten bozulmuş demek mi Kuru cilt için olan Bi fondöten kullanıyodum Bayadır bırakmıştım elime sıktığımda su çıktı ilk önce atmalı mıyım bilemedim
Gstm Olcay_1352 makyaj yapmayı severim hatta hastanede de yaparım diye yanıma almıştım fotoğraf falan çekinirim diye malesef yapamadım 😂
Merve_0109 Olcay_1352 kendimi kötü hissettiğim için yapıyorum makyaj bakım falan ama artık kıyafetlerim bana olmuyor ya ona çok sinirim bozuluyor 😁😅😂
kedivebebekannesi5555 Mom726272 sanmıyorum yaa bekleyince biraz öyle çıkıyor suyu ben kullandım bişey olmadı 😅😅
BabyUygurMother-s Linaeliff harikasın arkadaşım aynı şekilde düşünüyorum ama topukluya ara verdim ben en azından 3 ay barajına kadar 🙈 geri kalan her şey full devam💅🏻🧖🏻♀️
Sibelcnbz Linaeliff maşallah size katılıyorum Rabbim sağ sağlim bebeğinizi kucağınıza almayı nasip eylesin inşallah 🌸🌸🌸
Aslihan2 Olcay_1352 Bende yapıyorum zaten bitkisel malzemeler alıyordum bi rimel bi bbkrem tamamdir yeterki kendimizi iyi ve güzel hissedelim😂
Kilicbebek Aslihan2 katılıyorum belli olmadığı zamanlarda farkettim bunu hatta eşiöede söyledim yaşlanmış gibiydi cildim anormalleşti hiçbirşeyi yakıştıramıyorum diye saçmalama felan diyip geçiştirmişti ama hissediyorum moralim bozuluyormu evet hormonelde sarsıntıya girdik 🙈
Milasu Black-34 çok iyi yapıyorsunuz bende elimden geldiğince yaparım.ama yumurta akı hamilelikte iyi degil diye duydum bende korktum yapmadım..kahve telveside batıl inanç yapma dediler halbuki dogal şeyler ..ama kendimi asla ihmal etmem elimden geldiğince
Mom726272 kedivebebekannesi5555 öyle mi korktum ya bian ya yüzümü daha kötü yaparsa diye gene son kullanma tarihine bakıp geçmediyse kullanıyim teşekkür ederim 💚
cigdemkorkmaz Linaeliff ahahaha doğuma makyaj yapıp gidecek kadar rahat olmak istiyoruuummm 😂 bende normalde nasılsam aynı şekil gidiyor sadece geçen saçımı kestirmeye gittim onda bile çevreden kesilmez derler diyen oldu ama saçmalık yani. Sadece boyama konusunda emin değilim
Linaeliff cigdemkorkmaz amann kiz napailm biz mi kurtaricaz dünyayı.😂yap kiz makyajinida sacinida iyi hisset kendini.cevre ye kalsa neler neler derler.bosver 😂